2011 m. vasario 9 d., trečiadienis

.



Sveiki.
Kadangi šiandien buvo tik trys pamokos tai gryžau žymiai ankščiau. Eidama galvojau... Prisistatymą rašiau labai senai - blogo pradžioje ir ... Žinokit neatsimenu. Bloge yra naujų skaitytojų ir vieną dieną plaukė žinutės - koks tavo vardas? Mačiau, rašei į snp, kas tokia esi? Ir t.t..

Tai aš esu Viktorija. Šis vardas man patinka,nes man jis gražus ir šeip niekas prie jo neprikimba. Čia rašau nuo pat,pat pradžios. Buvau išėjusi gal 3-5  kartus..Bet neilgam. Tiesiog atsibosdavo rašyti ir nieko nesugalvodavau ir man tai atsibosdavo. Po savaitės ar dvėjų Monikai rašydavau -" Gali priimt" ?. Man dabar tai juokinga. Supratau,kad kam eiti iš blogo,jei gali pasakyti - Šiandien neparašysių ir pnš. Prie šio blogo prisirišau. Esu rašiusi ir į kitus blogus,bet... Nepritapdavau,niekas neskaitydavo mano straipsniu. Tai savo "karjerą" pradėjau čia - SNP. Šio blogo administratorė Monika yra labai geras žmogus. Su ja bendrauju metus. Tiesą sakant - tapom gerom draugėm internete :) Nes real jos nesu mačiusi.
Nesenai peržiūrėjau visus snp pranešimus.. Nuo pat pradžios.. Žinokit, buvo gėda skaityti. Pranešimai buvo - "Sveiki. Šiandien atsirado nauji rūbai. Man jie nelabai patiko,kažkokie keisti... Hmm neapsimoka pirkti. Iki.". Normaliai ane? :D
Tada niekas nekomentuodavo tai tiesą sakant rašydavau į "plytą" ir nieks nematydavo. Kai blogas išpopuliarėjo tai pasitempiau.Kažkaip norėjau rašyti ilgesnius straipsnius tiek apie stardoll tiek apie realybę. Tada jau sulaukiau komentarų.. O dabar miela žiūrėti - net po paprastu pranešimu būna 10 komentarų. Turime tikrai gerus skaitytojus, bei rašytojus.
Kai išvažiuoju į kaimą ar kur kitur keliom dienom - tada galvoje tik blogas. Mąstai,ką galėtum parašyt.  Kaime- Latvijoje kartą atsisėdusi ant laiptų ir atsisukusi į lietuvos pusę gaudžiau internetą telefone,kad tik paskaityt ką parašė į blogą (net ant stogo buvau pasilipusi :D)  Rašymas tapo mano hobiu...
Nuo sausio berods tapau administratore..Manes tai.. Nepaveikė. Keletas draugų manė, kad aš pasikėliau.Ne :) Aš tokia pat.
Tai dabar apie mane.
Gyvenu Skuode tokiame mini mieste,kur nėra akropoliu :D Ramus,gražus miestas. Einu į 6 klasę. Tai man 12 metų.Liepos 27-tą bus 13 metų.
Esu pasitikinti savimi, rami panelė. Nepatinka kištis į konfliktus. Nepatinka kai "lenda" į šikną (kaip viena klasiokė :D). Nepatinka kai kas man vadovauja,o kitiems aš vadovauti nelinkusi. Stengiuosi išpildyti pažadus. Esu svajotoja (na jau eidama nežiūriu į dangų :D),man patinka svajoti. Galvoji - Hmm,norėčiau važiuoti ten ir ten....
Mylių muziką.Mylių dailę...
Patinka rašyti,sedėt prie pc,gerti arbatą,valgyti šokoladą bei bandeles :D
Dar nekenčiu matiekos,lietuvių,geo...
Mokykloje turiu keletą gerų draugų...
Hmm,beje mėgstu keliauti. Norėčiau apkeliaut pasaulį...Gaila,bet esu buvusi tik dvėjose šalyse- Anglijoje ir Latvijoje,bei buvau šalia Škotijos.. Latvijoje esu buvusi milijoną kartų - ten praleidžiamos Kalėdos,Joninės,Velykos ,bei viena vasaros savaitė. Kadangi ten gyvena puseseres,pusbroliai,tetos,dėdės bei seneliai...
Nesivaikau mados,nes tai... Ne mano stilius. Žinoma turiu nerdus,kokią rankinę kuri madoje.. Šeip rengiuosi ką turiu :D


Daugiau nežinau ką parašyt.. Nes didžiausia dalis buvo - blogas ir tai svarbiausia :D
Jei labai įdomu pamatyt kokia dabar aš tai štai nuotrauka.


16 komentarų:

cyplionok rašė...

"Kaime- Latvijoje kartą atsisėdusi ant laiptų ir atsisukusi į lietuvos pusę gaudžiau internetą telefone,kad tik paskaityt ką parašė į blogą (net ant stogo buvau pasilipusi :D)"
Nu tu ir duodi xD

Viktorija (snp4you.blogspot.com) rašė...

Taip buvo :D Nes nebuvo ką veikt :D Tai reikėjo kažkaip internetą prisijungt:D Per daug nuobodu buvo :DD

Rugilė :Dp* rašė...

Tai interneto ten nėr?

Viktorija (snp4you.blogspot.com) rašė...

Kaime- kur ten bus :DD Ten net kompo nėr,o per telefoną internetą buvau užsisakius,o Latvijoj ryšio nėr,tai ten 5-6 kilometrai iki lt sienos yra ,tai šiek tiek internetą lt traukė :D

Greta* rašė...

Prisipažįstu kad esu tinginė ir dažniausiai tingiu skaityti tokio ilgumo straipsnius net ir per pus trumpesnius, dažniausiai pražiūriu paveikslėlius ir viskas :DD Bet šį kart perskaičiau viska iki galo , man labai patiko. Nors ir labai gerai tave pažįstu , bet įdomu žinoti kad rašai tikriausia tiesa apie save tau niekados nematytiems ir nepažįstamiems žmonėms, nes būna kad kiti rašo melą kad tik save iškeltu į aukštumas. Nuostabu , džiaugiuosi tavimi. :))

Viktorija (snp4you.blogspot.com) rašė...

Thank ū :DD

Anonimiškas rašė...

Labai patiko tavo prisistatymas, pritariu cyplionok. Man labai buvo juokingą kai perskaičiau :DD

P.S aš už tave keletą dienų vyresnė :D

Viktorija (snp4you.blogspot.com) rašė...

Ačiū :) Geras :D Keletą pažystu,kurie gimę keliom dienom vėliau ar ankščiau :D Tai tu dabar irgi prie tų :D

Anonimiškas rašė...

Jo :D

Agnė ♥ rašė...

Man patiko ta vieta kur apie interneta :D matosi, kad esi gana įdomus žmogus, o tokius aš mėgstu :)

Viktorija (snp4you.blogspot.com) rašė...

:DD :)

Kraujo sparnai;*]-zuiQis♥ rašė...

Gerai čia internetą gaudei ;D

Patiko :)
P.s_ esi graži:}*

Viktorija (snp4you.blogspot.com) rašė...

Nuu :D Jug gaila pinigų, tad reikėjo kažkaip panaudot :D

Ačiū.

Anonimiškas rašė...

Ją pritariu kad graži ;D

Edita rašė...

Fajnas žmogutis esi.

Viktorija (snp4you.blogspot.com) rašė...

Ačiū..