2011 m. vasario 4 d., penktadienis

Aukštakulniai, batai.. 3 dalis iš 4.. :)


Sveikos..
Žinau, žinau, esu neaktyvi. Dabar pabūdau ir pradėjau daugiau rašyti į savo blog`ą. :)
Taigi vakar neįdėjau batų, aukštakulnių..
O šiandien jau turėjo būti ir apklausa..
Na, bet kadangi vakar taip sustreikavo kompiuteris, kad taip užstrigo, tai nieko nebegalėjau padaryti. O jau buvau beveik visą pranešimą parašiusi. :D
Na nieko nelaukiame, ir einame prie temos.
Šiandien turėjau daug darbų, bet radau laiką visgi arašyti.
Na, ir pradedame vėl nuo batų, aukštakulnių. ;))
Šiandienai paruošiau - pležines basutes (ar kaip jas pavadint :D) ir dar vienus aukštakulnius. :)
Taigi pradėsiu nuo tų, kuriems skyriau pirmajį numerį.

Numeris 1.




Kodėl šias pležines basutes paskyriau pirmame numeryje?
Man jos pasirodė tokios mielos, bei linksmos.
Manau suderinta viskas gerai.
Tikriausiai apie išvaizdą paklausyti būtų įdomiau.
Na, tai nieko nelaukdama ir pradėsiu.
Išvaizda :
Labiausiai man krito į akį maudimukas, jis taip mane sužavėjo.
Norėčiau tokias turėti ir su jomis eiti į pležą. (Ar dar kur nors)
Ką aš būčiau pakeitusi? :
Manau pats tas padas kuris buvo ruas nelabai derėjo prie audimuko spalvos.
Gal gražiau būtų koks juodas, ar dar koks..

Numeris 2.

Kodėl jos paskyriau į antrą numerį?
Manau, jie visai įdomūs, bet...
nepatiko tos smailos viršūnės.
Nežinau kodėl, bet man jos nekrito į akį.
Apie išvaizdą:
Kaip sakiau, nepatiko tos smailos viršūnės.
Taip pat nepatiko ir kabliukai. Jie gal jau geriau atrodo, bet visgi man nepatiko.
Mhm... Rožinis pavadėlis visai nesiderino..
Na, net nežinau, kodėl viską išreiškiau blogai. Bet man jie nekrito į akį.
Na, bet ką galėčiau pasakyti gero, tai tik tai, kad šie batai yra iš tiesų linksmi ir labai panašūs į katę. :)
O daugiau nieko nebegliu pasakyti.


Na ką, viskas.. Gal tai kai kuriems nepatiko, bet juk linksma pasišaipyti..
Būtų visai linksma pamatyti kaip merginos vaikšto su tokiais aukštakulniais.
Jei rasiu Youtube`i, įdėsiu. Tada bus negi linksmiu..
Taigi viskas.
Manau, kad ryto įdėsiu poll`ą kurie batai jums labiausiai patiko.
Nes manau šiandien jau nebeturėsiu laiko.

Tai tiek.

Iki. bratsyte2

10 komentarų:

Gabija. :pp rašė...

Jau tikrai apsisprendžiau. Ryt įdėsiu apklausą...

Kraujo sparnai;*]-zuiQis♥ rašė...

:D

Gabija. :pp rašė...

O! Klaidą pastebėjau. :D Tuoj pataisysiu. :DD

Anonimiškas rašė...

Man pirma batų pora graži :DD

Anonimiškas rašė...

:D man tai ir pirma . :DD

Anonimiškas rašė...

Matai kaip nuomonė sutampa :DDD

Gabija. :pp rašė...

;DD Man irgi pirma. :D

Gabija. :pp rašė...

Faina kažkaip.. :DD

Aušrinė ♥ rašė...

puiku.

♥..Виктория/ViKtoriJa..♥ rašė...

Man pirma labai gera ;D