2011 m. vasario 13 d., sekmadienis

AŠ tave kritikuoju!

Planethype RAŠO:

Dabar tai jau manau, kad su jumis galiu normaliai pasisveikinti,
tad sveikučiai. Taigi taip jau gavosi, kad visi nusprendėte, kad visi renginiai šiandien prasidės 17 valandą, na jūs taip nusprendėte, tad graužkite save :DD
Na, bet taip jau nutiko, kad kažkaip ar neparašiau, ar dingo straipsnis AŠ tave kritikuoju kuriame kritikavau silvuzį, tad dabar pakritikuosiu ją, o vėliau parašysiu kitą iškritikuotą merginą.
Tad nieko nelaukdama keliu jums Silvuzio dabartinę aprangą:
Kritika:
Apranga man be galo patiko, labai sakyčiau suderinta tik joje savaime aišku atradau (hahahaha) viena klaidelę. Man pavyzdžiui nelabai dera tavo batelių tos gėlytės. Galėjai geriau paieškoti kokių nors kitokių batelių,kurie būtų arba šviesūs ir daugiau derėtų, arba tiesiog paprasti tamsūs. bet šiaip manau viskas gerai, tad vertinu 9,5~1O/1O.
Makiažas:
Kritika:
Makia-as man taip pat patiko, bet sakau tiesiai šviesiai jis nelabai derinasi prie aprangos. Per daug tokių spalvų,kurių aprangoje beveik nesimato.  Bet šiaip viskas gražu ir kaip matau derinai prie auskarų,tiesa?
Tad sakau savo nuomonę pasakiau ir aišku sakau įvertinimą,kuris manau ir taip yra gan aiškus- 9/1O.
Tad vidurkis- 9,5~1O!
Tad taip aš iškritikavau Silvuzį.
Lauksiu komentarų ir žinoma norintys dalyvauti- užsirašykite komentaruose. :)


9 komentarai:

Toma rašė...

Gali pažiūrėt ar esu užregistruota? Jei ne tai mise1569. :)
Patiko!

Anonimiškas rašė...

Ačiū ;) Be to Toma, susisiek su manimi.

Anonimiškas rašė...

Myliu šią rubriką :}}

Anonimiškas rašė...

yay :D

Fashionista Silvija ~* rašė...

Kažkaip , aš nebuvau radus tinkamų batų prie aprangos , todėl parinkau šiuos. Ir tuomet derinau makiažą prie tos batų spalvos - na ten tokios truputi yra. Ir auskarai pastebėjau kad tiko. :D Ačiū. :)

Toma rašė...

Monika, gal galėtum duoti savo skype? Nes mano skype buvo užstrigęs tai pusę kontaktų ištrynė, tarp jų ir tu.

Anonimiškas rašė...

color_bubble

Ugnė rašė...

Aš užsiregistruosiu. :p

cyplionok rašė...

patiko :DD