2011 m. vasario 13 d., sekmadienis

Aš jūsų blog'o naujoji rašytoja!

                                                       Mise1569 rašo:




Sveiki,
taigi kas senąjį SNP skaitė, turbūt prisimena mane, o kas ne tai susipažinkim!
Mano vardas Toma. Man 10 metų. Daugelis pagalvos, kad aš šiokia tokia "mažvaikė".
Bet ne. Nesiruošiu tokiai būtį. Daugiau apie mane:
Mėgstu madą, bet tikrai aš jos nemyliu. Yra svarbesnių dalykų negu mada ar kas nors panašaus.
Mėgstu kurti derinius su "Looklet'u". Ir jie dažniausiai būna elegantiški, šiek tiek originalūs (nenoriu girtis, bet daugelis sako, kad aš derinius moku labai gražiai darytį). Kursiu rubrikas kurios "užneša" į derinių kurimą ir t.t.
Esu žemaitė ir gyvenu Žemaitijoje. Gyvenu Rietave (miestelis, kuris yra 50km. nuo Klaipėdos). Esu linksma ir draugiška. Bendrauju su visais, kiek internete tiek realybėje. Mano draugai pastebėjo, kad aš būnu labai prie kompiuterio, bet ačiū Dievui, kad tai neturi įtakos mokslam, nes gerai mokinuosi. :D
Esu pripratusi rašyti apie save labai mažai. Tad tiek. Dėl įdomumo įdėsiu savo nuotrauką:

Nuotrauka blogos kokybės, bet neturėjau šiuo metu gražesnės. :)



Toma :]

3 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Džiugu, kad grįžai ;)

Toma rašė...

Man taip pat šaunu, kad sugrįžau :DD

cyplionok rašė...

Sekmės :DD