2011 m. sausio 30 d., sekmadienis

SNP atvirumo vakaras..

Džiaugiuosi, kad projektas- SNP atvirumo vakaras prasidėjo gražiai ir darniai pasibaigė.
Ačiū dalyvavusioms, su jumis tikrai buvo linksma,įdomu.. 
Tikrai didelis ačiū! Bet tai juk tik pirmasis vakaras. :)
Taigi buvo tikrai malonu,ypač kai bloge buvo ir 20 žmonių..
AČIŪ!
Na, o dalyvėms puiki proga pasireikšti!
Taigi tos kurios dalyvavote ir jei norite užduotis jums-
Sukurkite straipsnį/pasakojimą/tekstą apie pirmąjį SNP vakarą..
Kuo jums jis patiko kuo ne.. Tiesiog pasakokite.

Jį parašykite laiške ir atsiųskite man į email'ą- stardollnewsplanethype@gmail.com
Nepamirškite nick'o!
Na, o aš su didžiausiu noru jau laukiu penktadienio :)
Monika.

12 komentarų:

Anonimiškas rašė...

Man labai patiko, nerealiai :}

cyplionok rašė...
Autorius pašalino šį komentarą.
Kraujo sparnai;*]-zuiQis♥ rašė...

Labai fainai buvo.Gaila kad visi iš chato dingo:(

R/I* rašė...

Gaila, kad negalėjau dalyvauti. Tikiuosi buvo smagu:). Lukių kitų vakarų...

Anonimiškas rašė...

Man ziauriai patiko. Visi tokie linksmi buvo ir niekas nebuvo piktas ar dar koks nors blogai nusiteikes :)

Anonimiškas rašė...

:Dd
Malonu girdėti tai.

Viktorija (snp4you.blogspot.com) rašė...

Labai patiko ! :))

Kraujo sparnai;*]-zuiQis♥ rašė...

Smagiai pasibuvom.Kazkaip jauku buvo:)

Anonimiškas rašė...

Ypač aš ten nusišnekėjau ;DDDDDDD

Anonimiškas rašė...

Nelabai ten buvau,bet buvo fainai manau :)

Kraujo sparnai;*]-zuiQis♥ rašė...

SanTauTe* - Tai ten ne tu viena;D

Anonimiškas rašė...

:DD