2011 m. sausio 31 d., pirmadienis

Model's Face


Sveiki,

Štai antroji dalyvė rubrikos ''Model's face''. (Labai dėkoju už pagirimus ir komentarus, sulaukiau jų nemažai, tai didžiulis ačiū. Būkite ir toliau tokie aktyvūs. Mano stardoll pristatyme yra eilė, stebėkite savo eile.Na ir vėl primenu registracija nesustojo, registruojamės mano GB(rence10)). Toji dalyvė yra Gabie85. 

Apie tavo išvaizda prieš pasikeitimus: man patiko tavo įvaizdis. Žinoma pastebėjau ir banalių dalykėlių. Kaip pavyzdžiui šešėlių dažymo forma. Galbūt išbandyk kitaip, paieškok internete įvairių šešėlių dažymo ypatumų, bei formų. Tavo veide vyrauja rusva, ruda spalvos, bei plaukai rudi. Galbūt tai ir man patinka. Kad ir vienas atspalvis vistiek jis nesusilieja. Kaip supratau amt skruosto ten yra tatuiruotė. Turi stiliuką matau. Bei auskaras virš lūpas, atspindi jį. Manau supranti apie ką aš. Šešėliai man gražus tik truputi atsibodę. Kaip jau ir sakiau daug kas tokia forma dažo, taigi nieko naujo. Akiniai su jais ar be jų atrodai gražiai.
Parinkau modelį: Mirte Maas.
Sunku buvo rasti tinkama modelį, tavo veidas labai įvairių bruožų. Taigi parinkau šia mergina. Siūlyčiau užsidėti smilesnę nosį, matai kai lūpos storos ir putlios gražiau žiūrisi prie smailios nosytės, o tavoji tokia didelė neįsižeisk tai tik mano nuomonė :). Sunkiai sekėsi perteikti modelio veidą tavajame. Šukuosena: išlaukiau ilgus plaukus ir perdažiau šviesiai rusvai. Nedidelis pasikeitimas. Sunku buvo įžvelgti akių šešėlius modelio veide, et įžiūrėjau. Taigi padažiau trijų spalvų: violetine, ruda ir balta. Daugiausia dažiau violetinės, o kitomis spalvomis tik padengiau truputi vokų kampučius. Uždėjau rusvos pudros. Pablizginau lūpų apačia. Štai tokie pasikeitimai. Palieku spręsti jums patinka, nepatinka. Na, o aš pasakysiu jog stengiausi. Kaip jau ir esu sakiusi rašau savo malonumui, tai stengiuosi.

Renc:)

8 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Patiko :ppp

Anonimiškas rašė...

Aha, fainai :)

Vilija. (www.stardollinspiredbyyou.blogspot.com) rašė...

Like. (y)

R/I* rašė...

Miela :)*

Kraujo sparnai;*]-zuiQis♥ rašė...

Gražu:)

Anonimiškas rašė...

Tikrai gerai pakeitei ;D

Anonimiškas rašė...

Man patiko :}

Gabie85 rašė...

Jėga, ačiū (: