2011 m. sausio 31 d., pirmadienis

Batai, aukštakulniai 1 dalis iš 4.

Sveikos.. :)
Žinau, žinau esu neaktyvi, bet ką padarysi laiko nėra.
Na, bet šiandienai paruošiau visai linksmą straipsnį, iš kurio galėsite šiek tiek pasijuokti.
Taigi tikriausiai įdomu sužinoti apie ką.
Ogi apie keistus bei linksmus aukštakulnius, batus.
Įdėjusi nuotrauką šiek tiek pakomentuosiu.
Taigi pradedu nuo numerio 1.

Numeris 1.




Kodėl šiuos aukštakulnius, batus padariau pirmame numeryje?
Ogi todėl, kad juos sunku devėti.
Įsivaizduokite:
Beveik visiems aukštakulniaims yra padas, o šiuose nėra.
Tikriausiaisu tokiai pavaikščioti būtų iš tiesų sunku.
Apie išvaizdą:
Atrodo jog čia būtų šlepetės. :D
-Baltos, vingiuotu padu - tikros šlepetės!!

Numeris 2.





Kodėl šiuos aukštakulnius pridėjau prie antrojo numerio?
Manau kulnas yra keistas bei tikrai įdomus.
Vaikščioti ir padą padėti būtų visai lengviau negu pirmame numeryje.
Apie jų išvaisdą:
Man juose viskas patiko.
Tik turiu vieną priežastį, kas man nepatiko.
SPALVA.
Nežinau kodėl, bet man nepatiko.
Aišku žirafos spalva tikrai labai panaši.
Bet nieko, juk aš tokių nedevėsiu!! :D


Numeris 3.

Kodėl jiems daviau trečiajį numerį?
Manau jie būtų verti netgi pirmojo numerio, bet nežinau kas man susimaišė, kad jie verti trečio numerio.
Juos tikrai būtų sunku devėti.. O įpač, kad jie tokie išraityti. :)
Apie išvaisdą:
Nežinau, nežinau, man nesiderino jų spalvos.
Raudona, ruda, balta (gelsva) .
Manau, būtų gražiau juodi su raudonu aksomu..

Na štai viskas. Čia tik pirmoji dali apie batus, aukštakulnius. Kitą dalį sulauksite rytoj arba poryt.
Patiko?
Lauksiu jūsų nuomonės komentaruose, tikiuosi jos sulauksiu daug.
Na, o šiandienai tiek.

Iki. bratsyte2 ..

6 komentarai:

Kraujo sparnai;*]-zuiQis♥ rašė...

Labai nedaug aprašyta, bet kaip pradžiai normaliai:)

K. rašė...

Patiko.
Norėčiau žirafinių batų su tokiu sexy kulnu tik kitokio modelio labiau į sexyy :DD

Anonimiškas rašė...

Jo :DDD Geras straipsnis :)

Anonimiškas rašė...

COOl!

Aušrinė ♥ rašė...

liux :D

Karolė :3 ♥ rašė...

Žirafiniai gerai atrodo :D