2010 m. gruodžio 24 d., penktadienis

Sveikučiai.
Sveikinu visus su šv. Kūčiomis, linkiu daug dovanų po eglute rasti skirtų JUMS, Gražių, švelnių žodžių iš draugų skirtų JUMS , Meilės, šilumos, draugystės, laimės, sveikatos ir visko ko širdis dar geidžia.

O dabar + ir - , Bei tinkamiausias makiažas tau.


Mika-Lovely 

+ Šešėliai patiko 

- Koloritą jauti? Nemanau.
 -Rožė ir lūpos nesiderina su žalia.. o ką jau kalbėt apie plaukų spalvą..

Bandžiau suvest tą kas labiau derinasi.



Kristifini


+ .. ;]]

-Šėšėliai..nelygumai , omg :D
-lūpos.. blizgis nepričiom.


Dabar kažkas panašiau į vakaro karalienę..
sukelti plaukai, išryškina kaklą.

LowTwilightSaga

Kiek daug blakstienų ;/
Šitokias tonas nukrovus, atsivėrė visai neblogas vaizdas į tavo akis.
+ vėlgi ... :)

- Per daug blakstienų.Kaip būtų, jei gatvėj pamatytum vaikščiojančia paną su tonomis blakstienų ? :DD


Manau to pilnai užtenka.Man labai mielai atrodo ;]


Marka238 - Nelabai pakeitei, man atrodo praeitame pranešime pasakiau viską ką galvoju :) Vos vos pakeitei, ką aš čia dar taisysiu :D

Tai tiek.
Laukiu atsiliepimų :) 


6 komentarai:

renaldziukee rašė...

Galima registruotis? ;/

Niekas rašė...

aš noriu vėl:D mazytea_lelja

Call me Fruitini rašė...

Noriu :D flower_mua

Unknown rašė...

aš vėl noriu. une.star

kaldunčiks rašė...

marka238 again :D

Anonimiškas rašė...

I want! Planethype ; D