2010 m. gruodžio 31 d., penktadienis

Parduotuvė


Na dabar pastebėjau jog yra tokia parduotuvė...

Gal žinote Willow Smith? Na ji naujoji Pop "žvaigždutė". Ji yra išleidusi dainą "Whip my hair".

Štai klipas.



Tas klipas man patiko. :)
Na Willow yra 10 metų.Jos brolis yra Jaden Smith (jis vaidino Karatė vaikis ir yra jo daina Never say never ft J.B.) Jos tėvas yra Will Smith...

Ir štai ji pati.




Na dabar apie parduotuvę.
Klipe galima pamatyti kad ji ant galvos yra užsidėjusi visokias "nesąmones",tai va tokios ir yra pirkti. Ir ne pigiai. Yra ir po 24 sd....Žodžiu tie "bumbulai" man nepatiko... Labiausiai patiko auskarai ir tokios širdys (plaukuose).
Bet patys auskarai kainuoja 12 sd.Man patiko tie magnetafonai (radijai)-tokie faini :D Bet kažkaip gaila pinigų..


Šiandien kažin ar parašysių....

11 komentarų:

Fashionista Silvija ~* rašė...

Žmonės. Visi mane juokinat :DD Willow Smith yra ne mergaitė o berniukas :DD

Viktorija (snp4you.blogspot.com) rašė...

Tu supranti ką rašai?

Fashionista Silvija ~* rašė...

Ar aš durna, ar mano kompiuteris? Dabar žiūriu per google jos nuotraukas. Bet,keista.. Kažkaip sakė,kad ji yra berniukas per TV. Nū, nežinau. :DDD

Eglė rašė...

Tikrai mergaitė ;DD Paisžiūrėk per google paieškas ten tikrai geriau matosi.

cyplionok rašė...

Jūs ką.Tai mergatė xDDDD

cyplionok rašė...

Viktorija-tu ją painiuoji su Jaden'u Smith'u

Viktorija (snp4you.blogspot.com) rašė...

Ką aš maišau? Ji yra mergaitė,aš ir sakau Silvijai - Tu supranti ką rašai? Nes ji sako kad ji berniukas :D
O ji mergaitė.

cyplionok rašė...

sorr norėjau parašyt Silvijai xD

Fashionista Silvija ~* rašė...

Ne.. NŪ, aš suprantu,kad ten mergaitė. Bet aš tikrai su Jaden nepainioju, nes per TV sakė kad - Willow Smith.. ;/

Anonimiškas rašė...

Ji mergaitė,beje jai 11 m.

Sandruxx rašė...

Ta mergaite paaselusXDDsiaip man atrodo kad ci pagal ja ir sukurta parduotuve;)