2010 m. gruodžio 30 d., ketvirtadienis

Looklet



Dar kartą sveiki.Na dar padariau 2 derinukus,o trečią buvau padariusi per kalėdas.
Naa dabar skaitom ir žiūrim :D


Šis derinukas man toks šiltas atrodo.
Yra tik dvi spalvos - Juoda ir ruda.
Šalis,rankinė ir ugg'ai rudi,o paltukas,džinsai,beretė ir pirštinės juodos...
Žiemiška? Man rodos,kad jo.Dabar esu mačius,daug kas vaikšto panašiai.
O gal ne?
Gal patys panašiai apsirengę einate susitikti su draugėmis,ar einate į mokyklą?


Šis derinys šventiškesnis ir šaltesnis.
Su tokiu deriniu galima būti tik šiltesnėje patalpoje.
Pvz jūsų namuose švenčiamas naujakas (:D)
Derinį pagyvina languotas sijonas.O kitą derinau prie sijono.
Ir vėl pamiršau aksesuarus.... 
AGAIN :D


Su šiuo derinuku galima eiti į darbą,susitikimą.
Švarkelis paryškina derinį (kaip kažkas,kokiame nors derinyje)
Aš esu "įsimylėjusi" šį švarkelį.Tokį mielai devėčiau realybėje.
Mano gamtos mokytoja su tokiu vaikščioja,tik geltonu.Tai labai gražiai atrodo.
Na tik galvoju,gal džinsai galėjo būt daugiau juodesni..
Net nežinau.. :)


Tai tiek :P

Vik. 
P.S Šiandien įdėsiu "Rinkime gražiausiają" rezultatus.

3 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Gražu, be to Vika, ką aš be tavęs daryčiau? ;D♥

Viktorija (snp4you.blogspot.com) rašė...

Hmm Eeemmm.Ką aš žinau? :D

Viktorija (snp4you.blogspot.com) rašė...

P.S Ačiū..