2010 m. gruodžio 6 d., pirmadienis

+ ir - už tavo aprangą

 Laba vakarėjantį visiems, skaitantiems mano postą.
Iš mokyklos grįžau labai pavargusi, todėl nežinau ar ikelsiu visas. Bet vienos rubrikos rušį padarysiu.
O prieš ir po dalyvių išties nemažai :
Lauryna1998
Antuxxxsss
Editalelija
Silvuzis
Mazytea_lelja
Svile2
Bling_Panda
Lovely1213
Wysniux11
Mylondonphotos
Aureliuke43 
Nepykit, jei neteisingai parašiau kurios nors iš jūsų niką.
Jums gal atrodo neilgas sarašas, bet kai keičiu jus, man jūs tampat nelengva užduotim, juk tiek galimybių, o aš išsirenku tą , kuri man geriausiai atrodė, beto, dar galvoju kaip čia pakomentavus.
Gerai, nebekniauksiu čia.

+ ir - už tavo aprangą.

Mazytea_lelja
 + Patiko tokie, mh.Rich color tones. 
+DIY Bateliai labai gražūs
+Klasikinės, nemirštančios spalvos.
;
- Nepatiko pėdkelnės, jų aš išvis nemėgstu, galėjai panaudoti tokia labiau matines, o šitos nupigino derinį.



___

Planethype 


Turkis.Labai patinka man ši spalva.

+ Patiko pėdkelnės ;
+Batai, kurie derinasi prie suknelės, ir taip sukuria balansą, kurio pagalba suknelė neapsunkina derinio.

- Prašovei su apyranke.


Wysniux11


  
Woohoo! aš visada už tinklelius bei iškarpas iš drabužių!
+ Apačia atrodo labai dailiai , nes batai susijungia su kelnėmis ir taip susidaro toks siluetas. 

- Nepatinka maikutė.Aš išvis jos negaliu pakęsti.
 -Galėjai pridėti kokią idomesnę rankinę.


Tai tiek.
Laukiu atsiliepimų, nuomonių, bei kitų žmonių norinčių dalyvauti mano rubrikose.
Primenu jas :
Rubrikos -
Prieš ir po (veido pagrinde, na galima ir aprangos.)
+ ir - už tavo medoll išvaizdą,
Dienos spalva, bei derinukas ir makiažas.
Parduotuvių apžvalga. pliusai bei minusai.
 
Btw, norėjau priminti.
Jai kas nori Prieš ir po aprangos, arba + ir - už tavo aprangą, tai malonėkit palikti man kokį šviesų kampelį.Pvz, tuščią kambarį.Man daug patogiau nufotografuoti.

Gero vakaro, viso. 



  

11 komentarų:

Fashionista Silvija ~* rašė...

Noriu į už tavo aprangą.
Silvuzis

kaldunčiks rašė...

Noriu + ir -
Prieš ir po(abieju )

kaldunčiks rašė...
Autorius pašalino šį komentarą.
Kristina rašė...

Aš taip pat norėčiau. ; D

Džina... rašė...

noriu juste.sss.

Paulina rašė...

nooooriuu

Midnightsun158

Anonimiškas rašė...

Mariija , koks tavo nikas stardole?

Gerda. :) rašė...

Noriu , kad ir mane pakritikuotum . :DDDD
Login: goodgirl123diva. :DD

Call me Fruitini rašė...

Aš taip pat noriu : Flower_mua

Krist** rašė...

Noriu į + ir -
Ir į prieš ir po (abu)
Kristifini. :))

..Ernesta.. rašė...

Noriu + ir - catwalk_doll