2010 m. gruodžio 4 d., šeštadienis

Hello amigos!!!

Sveiki, mielieji skaitytojai. Pas jus ateina dar viena rašytoja, kuri pildys šį blogą savo mintimis.
Manau, kad reikia prisistatyti ir parašyti apie save. Taigi, kaip jau pastebėjote, mano vardas Edita, man 14 metų. Gyvenu Lietuvoje, Vilniuje. Turiu labai mielą ir gražų katinėlį, Garfį. Kaip aš atrodau? Nežinau ar dėti nuotrauką, kas nori, kad įdėčiau tegu rašo komentaruose. Charakteris... Hm... Labai sudėtingas, kartais pati nesuprantu savęs, esu draugiška, bet pasikėlusi. Niekada nerodau savo jausmų, šypsausi per ašaras, tad nusiminusia pamatyti mane sunku. Gyvenu šią dieną. Mėgstu būti vakarėliuose ir dažnai mane galima pavadinti vakarėlių sielą. 
Dabar dėl darbo šiame bloge. Čia aš nerašysiu jokių rubrikų, tik ilgus straipsnius. Taip pat mano straipsniuose niekada nepamatysite smailų, manau, kad jie straipsnį padaro pigesni. Taip pat straipsniuose nerašysiu paaiškinimų, kodėl nerašiau, kaip praleidau dieną ir pan, jei reikės pasiaiškinsiu Monikai. Aišku bus stardollo naujienos ir realybė. Šiuo metu pamatysite daug Kalėdinių pranešimų, dar šiandien tokį sulauksite, jei ne šiandien, tai rytoj.
Edita

1 komentaras:

Anonimiškas rašė...

Sveika atvykusi. :pp