2010 m. gruodžio 30 d., ketvirtadienis

Fashion victim

Sveiki. Jau praėjo daug laiko ir vis neišvystate mano rubrikos. O neišvystate todėl, kad nėra dalyvių. Todėl kviečiu dalyvauti. Viena merginas t.y. Silvuzis norėjo dalyvauti, bet ji jau senai nekeičia aprangos ir neatsakė man į draugo kvietimo laišką.

Jei nori dalyvauti tau reikia šių savybių:
-Kasdien keisti aprangą
-Nebijoti kritikos ir po to neužsipulti, o tik ramiai išklausyti nuomonę, mano ir kitų.
-Turėti bent šiokį tokį stiliaus suvokimą

Tikiuosi iki vakaro sulauksiu, bent vienos dalyvės.

Šiek tiek nusivylusi Eglė ;3

8 komentarai:

Unknown rašė...

nu, ok. aš noriu. ;))

Fashionista Silvija ~* rašė...

Na,nežinau. Atsisakau dalyvauti. Nes,supranti, aš dažnai būnu su ta pačia apranga.

Anonimiškas rašė...

Aš irgi dalyvauju :)

Call me Fruitini rašė...

Noriu dalyvauti.

kaldunčiks rašė...

Marka238

Anonimiškas rašė...

Planethype

Silvija. rašė...

Prettnes :3

Gerda. :) rašė...

goodgirl123diva