2010 m. gruodžio 5 d., sekmadienis

Aš sugrįžau.

     Aš sugrįžau.Gal kas mane pamena? Labai senai, buvau pasėjus čia savo seklelę, vyliausi kad ji išaugs, ir aš įsikursiu savo namelyje medyje.Bet atšiaurūs vėjai neleido jai augti, o vasara buvo pernelyg kaitri.Upės išdžiuvusios... O žiemą ta pražūtinga saulė spiduliuos šalčiu ir šiluma, šalčiu ir šiluma, šalčiu ir šiluma...
     Kaip jums sekasi? Kaip gyvuojate? Visą laiką aš stebėjau blogą.. jis tiek daug keitėsi..O kur rašytojų dvasia?
Straipsniai be sielos, be auros, be nieko.Tuščia.Dužt dužt.Kiek skaitau nesuprantu kur dingo.Vien žodis Rašytoja - turėtų atspindėti ir literatūrinę pusę.. jokių palyginimų, tik buityje naudojamos frazės.Toliau galvoti leidžiu jums.

    Artėja Kalėdos, šventė kai visus turėtų užplūsti šiltų jausmų banga.O man liūdna.Išgyvenu sunkiausią laikotarpį savo kaip mergaitės gyvenime.Sunkiau nėra buvę.Dingsta visi, kuriuos laikiau draugais, jie atsuka man nugaras, o aš net nesuvokiu kas darosi.
    Bet man jau geriau, jaučiuosi daug geriau.Dėkoju Monikai už suteiktą galimybę čia atsiskleisti.
     Galvoju apie rubrikas, bet nežinau kokias galęčiau daryti.
  Gal kas gali pasakyti kokios jau yra užimtos? Arba, kokias galėčiau  vesti?                                                               

2 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Sveika sugrįžusi :D

Viktorija (snp4you.blogspot.com) rašė...

Sekmėėės rašant :))