2010 m. lapkričio 27 d., šeštadienis

Hey people!

 
Sveiki,  žmonės!
Taigi, esu nauja rašytoja-Marija, marka238
Man 13 metų, gyvenu Mažeikiuose.
Man patinka piešti ir šokti. 
Stengsiuosi rašyti gana dažnai ir kiek leis galimybės.
Vesiu dvi  "rubrikas":
1."Savaitės MeDoll"-komentaruose visą savaitę rašote merginų nick'us kurios jūsų manymu yra vertos laimėti.Penktadieniais bus skelbiama kas nugalėjo ir ji gaus dovanėlę. 
2."Veikla-..."- aprašysiu veiklas, pvz.: šokis, dailė ir t.t. 


Iki "Bičai" 

10 komentarų:

Monika rašė...

Sveika noreciau buti "Savaitės MeDoll" :] Moniaka8

Viktorija (snp4you.blogspot.com) rašė...

Noriu būt savaitės medoll antuxxxsss :]]

Oo,Mažeikiai ! Dažnai apsilankau ;D
Gal gali pasakyt į kokią šūlę eini?

kaldunčiks rašė...

Viktorija_ Į Senamiesčio pagr.

kaldunčiks rašė...
Autorius pašalino šį komentarą.
Viktorija (snp4you.blogspot.com) rašė...

hm ;]

Niekas rašė...

aš irgi noriu į savaitės medoll, mazytea_lelja

kaldunčiks rašė...

Patarkit apie kokį šokį rašyt labai prašau... ;]

Viktorija (snp4you.blogspot.com) rašė...

Hip hopą arba ča ča ča (ar kaip ten) :DDD

Meduolėėė rašė...

Jo, Hip hopą rašyk :) Ir aš noriiu į savaitės medoll`o, mylondonphotos

Džina... rašė...

noriu i savaites my doll juste.sss.