2010 m. lapkričio 24 d., trečiadienis

Daugiau apie mane.


Labas visiems :)
Senajame SNP jums rašiau, kas esu tokia, tačiau daugumos paslapčių visgi neatskleidžiau, nes ne visais skaitytojais galima pasitikėti :)
Na, o dabar manau pats laikas atskleisti tai ką galiu- kad kai kurie baigtų kaip ir visada mane vadinti pasikėlusia ir dar vienai rašytojai noriu paprieštarauti, kad esu nedraugiška- sužinosi kada būnu nedraugiška..

Tad aš esu Monika, mano vardą visi žino kuo puikiausiai. Ne per seniausiai man suėjo 12 metų. Gyvenu Širvintose, tad tikiuosi klausimų iš kur tu? nesulauksiu.
Šeimoje esu viena- seserų ir brolių neturiu ir dėl to esu labai laiminga.
Šiuo metu aš gyvenu su mama, nes tėtis dirba užsienyje, tačiau greitu metu grįš..
Mokykloje savęs pirmūne nelaikau ir šį trimestrą deja, tokia nebūsiu, kadangi man iš lietuvių kalbos greičiausiai gausis 8 dėl to kirčiavimo kontrolinių kurie man sugadino viską..
Nesu makiažo auka, kitaip sakant esu natūrali ir nesidažau, nebent kartais pasiilginu blakstienas su tušu.
Realybėje manau turiu draugų tikrai ne vieną, su kuriais puikiai praleidžiu laiką, pavyzdžiui būdama mokykloje, eidama namo. Tiesa, kaip ir senesniame savo pristatyme pasakysiu, kad pas mane klasėje yra tokia glūšė atsiprašant, kurios negaliu pakęst ir norėčiau užmušt. Ji tik ir ieško būdo kaip pristoti prie manęs ir galų gale atrodo, kad ji gyvena dėl manęs. Kodėl? Pirmiausia kiek pasakojo Aušrinė kuri rašė SNP ir kiti kurie su ta kaliause bendrauja ji tik ir varo ant manęs, todėl tai man tiesiog gadina bendravimą ir manau Irma suprato, kodėl aš be nuotaikos ir esu suirzusi.

Taip pat esu suirzusi ir ne dėl to.. Pavyzdžiui galbūt bent keletas SNP skaitytojų vakar žiūrėjo žinias ir matė arba bent užmetė akį,kad sakyčiau Šiaurės bei pietų Korėjos  kariauja tarpusavyje ir galbūt tai kvaila, bet mane gąsdina viena Vangos pranašystė dėl kurios aš taip pat esu suirzusi tai-
“2010- Trečiojo pasaulinio karo pradžia. Karas prasidės lapkričio mėnesį ir baigsis 2014 metų spalį. Prasidėjusiame kaip paprastas karinis konfliktas kare paskui bus panaudoti iš pradžių branduolinis, vėliau ir cheminis ginklai. “
Tad dauguma kas sutampa, bet šis straipsnis yra ne apie tai ir dėl to džiaugiuosi.

Dabar truputį papasakosiu apie savo žaidimo “KARJERĄ“ stardoll'e.
Iš tiesų net nesuvokiu kodėl aš vis dar žaidžiu šį žaidimą. Jis man primena lėlytes su kuriomis žaisdavau senai, kai buvau dar maža mergaitė. Žodžiu kuo tapau žinomesnė lėlė, tuo daugiau atsirado apsimetinėjimų manimi ir t.t. Žodžiu kitaip sakant- pragaras.
Pirmąjį kartą aš stardoll'ę išliejau ašarų kai tiesiog dėl jo buvau pametusi galvą ir anketą pavogė..
Ir kas blogiausia- pačią paskutinę vasaros dieną, Anketą susigrąžinau tik spalio pabaigoje ir buvo tokia nereali laimė..
Žodžiu šiemet kovo mėnesį sugalvojau sukurti blog'ą kuris tiesa dar gyvuoja, į kurį rašau tik su kitu URL :)
Tad manau nuobodu skaityti apie mane, tad straipsnį pabaigsiu savo nuotrauka(-omis). :))



Ačiū už dėmesį.. 

16 komentarų:

Vika :) rašė...

Gražži :)

Anonimiškas rašė...

Ačiū..

Gabrielė rašė...

Patiko.

Anonimiškas rašė...

(: Na tiem kam nepatiko reiškia pati aš kaip asmenybė taip pat nepatinku :DD

Ginta rašė...

pabalsuokit uz mane.
Gintasink :}

Viktorija (snp4you.blogspot.com) rašė...

Aš ir susimoviau iš kirčiavimo :DD

Anonimiškas rašė...

:DD Nemoku ten tų riestinių ir t.t. ;DD

Viktorija (snp4you.blogspot.com) rašė...

Aš taip pat :DD 5 gavau tj išvis.Laiminga sėdžiu :DD
Praeitais metais išvis 3 gavau..Tj dabar pažanga :D

Anonimiškas rašė...

Vika- aš ir gavau prieš kelias savaites 5 :DDd Klasei didžiausias pažimys už tai buvo 6 xD

Viktorija (snp4you.blogspot.com) rašė...

Aš ir prieš kelias sav :DDD

Irma rašė...

aš tai 7 gavau už kirčiavimą neperseniausiai :D

Anonimiškas rašė...

Pavyzdžiu D:

Aušrinė ♥ rašė...

O aš 9. :)

Viktorija (snp4you.blogspot.com) rašė...

Aš taip pat :D

Anonimiškas rašė...

jėėė už kirčiavimą 7 xDDD

Viktorija (snp4you.blogspot.com) rašė...

Žiauruu:D