2010 m. lapkričio 28 d., sekmadienis

Atlikėjai

Sveikučiai. Atleiskite,kad šiandien diena neparašiau,neturėjau laiko,nes tie mokykliniai darbai, na ta prasme ilgi eilėraščiai ir t. t.
Va tep va.. Norėjau paklausti, ar jums patinka mano straipsniai apie atlikėjus, ar man apie tai išvis nerašyti, ar man rašyti į savaite, arba į diena. Tad patarkit,nes aš nežinau kas jums patinka.

Keri Hilson -
Amerikos dainininkė sužibėjo prieš visų veidus. Ši dainininkė turi tikrai labai gera talenta,ir tikrai verta titulo kaip "Geriausia amerikos dainininkė (-as)" Keri gimė 1982 metais spalio 27 d.
Veiklos pradžia : 2001
Šalis : JAV
Pagrindinis muzikos stilius : Pop
Amžius : 27
Keri Hilson. [imageshack.us nuotr.]
Daina  "Pretty girl rock" -



Pink -
Nors iš pradžių Pink buvo pristatoma kaip dar vienas iš daugelio praėjusio dešimtmečio pabaigoje pasipylusių pop muzikos veidų, ji greitai parodė ženklus,kad yra viena iš tų retų atlikėjų , kurioms pavyksta peržengti ir peraugti leidybinės kompanijos nustatomos ribas. Ši moteris gimusi 1978 metais Rugsėjo 8 d.
Veiklos pradžia - 1995
Šalis : JAV
Pagrindinis muzikos stilius : Pop , R&B muzika
Amžius : 32
Pink. [cdn.channel.aol.com nuotr.]

Daina " Raise your glass" -
Lady GaGa -
Na asmeniškai man ji nepatinka. Bet nieko blogo prieš ją neturiu. 
Tikrasis vardas - Stefani Joanne Germanotta . yra teatrališkojo šokių popso atlikėja, dainų autorė bei pianistė, sudominusi pogrindinę Niujorko sceną 2008 metais, kai pasirašė sutartį su leidybos gigantu „Interscope Records“.
Gimusi 1986 metais Kovo 28 d.
Veiklos pradžia : 2006
Šalis : JAV
Pagrindinis muzikos stilius : Pop
Amžius : 24


Daina "Preston" -

Tad tiek.. Silvija.

7 komentarai:

Vika :) rašė...

Pink ir Lady gaga informacija nukopijavai :) . Radau kur . Negražu .

kaldunčiks rašė...

Manyčiau, kad nelabai reikalinga tokia informacija, nes pats gali net dar daugiau susirast.

Vilija. (www.stardollinspiredbyyou.blogspot.com) rašė...

Mano nuomonė tokia pat - bent jau aš tokius straipsnius prasuku.

..Ernesta.. rašė...

Pritariu Marijai :)

Sandruxx rašė...

ir as pritariu:)

..Ernesta.. rašė...

Vienu tarpu aš klausydavau tik šių dainų..sutapimas sakyčiau :D

Viiktorija :* rašė...

Neneneneneneee.... :p