2011 m. rugpjūčio 2 d., antradienis

Ringas



Sveiki! Šiandien kaip žadėjau parašysiu daugiau, o t.y. šiandien išaiškės ringo laimėtoja, beje šiandien ringe dalyvauja Zujka1999 ir ji turi tikrai rimtą varžovę Planethype :). Pradedam!
Pirmas raundas: suit'as:


Planethype suit'as: prie tavo kambario prikibti negaliu, tas ba
ltumas, man labai patinka, taip pat ir baseinas (jis nerealus), na manau nieko pridurti negaliu, nes man labai patinka. 10/10.
Zujka1999 suit'as: norėčiau būti tokia pat atlaidi pamačius tavo suit'ą, bet man neišeina. Tavo kambarys labai tamsus, trūksta kažko ant grindų (gal kokio kilimo), nepatinka toks niūrumas ir dar ypač tas paveikslas, beje tos širdutės ant jo ir ant užuolaidų netinka. Kad ir kaip to nenorėčiau skiriu 8/10.


Antras raundas: apranga:

Planenthype apranga: tavo apranga išties gera, tie marškinėliai džinsai labai tinka, bet mano manymu čia ta rankinė nelabai derėjo, manau ji per puošni. 9/10

Zujka1999 apranga:
tavo apranga kur kas geresnė už suit'ą :D. Viskas labai suderinta ir gražu, beje batai super, eisiu jų pirkt ;). Tai tau už gerą aprangą skiriu 10/10

Trečias raudas: makiažas:

Planethype makiažas:
šukuosena puiki, makiažas irgi labai tinka, kaip ir akiniai, o dar tos lūpos... Nieko padėt negaliu :S 10/10 (apmoviau :D)

Zujka1999 makiažas:
pasakysiu tau tiesiai šviesiai, be jokių užuolankų, kai mano keturmetė sesė pamatė pasakė "Uhh, kokia spuoguota" ;D, aišku ten buvo tik strazdanos, bet jos tikrai netinka prie šviesios odos ir ryžų plaukų. Šukuosena man nepatinka, nosis per didelė, makiažas šiaip sau. 8/10.

O dabar man atrodo jau visi žinome kas bus laimėtoja: sveikinu Planethype kuri surinko, net 29 taškus iš 30 galimų :)*. Na, o Zujka1999 nenusimink, bus dar tų konkursų :).

P.s. čia tik mano nuomonė ir prašau neišsižeisti.
Ohh...I love Paris...

8 komentarai:

Aušrinė ♥ rašė...

Įdomu :))

Elžbieta. rašė...

man Monika labiau.: )

Rugilė :Dp* rašė...

Issigandau mane su planethype :DDDDD

www.snp4you.blogspot.com Monika :* rašė...

Rimta priešininkė :DDDDDDDDD lol.
Patiko ;D

Rugilė :Dp* rašė...

Tai nerimta :D

Agnytccc :3 rašė...

Man labai patikoo !: D

Rugilė :Dp* rašė...

O man ne :D Jk

Anonimiškas rašė...

Rimta priešininkė :D