2011 m. rugpjūčio 15 d., pirmadienis

Keratinas plaukams

Taigi, atsiminiau, kad pažadėjau jums straipsnį apie keratiną plaukams..
Nieko nelaukus iš kart apie jį parašysiu, kad nesijausčiau kalta neparašius...
Manau pirmiausia susipažinkime su keratinu.

Kas yra keratinas, ir ką jis daro?
Keratinas yra baltymas, esantis viršutiniame odos sluoksnyje, suteikiantis odai tvirtumo, ir beveik nepraleidžiantis vandens. Mūsų plaukai yra net iki 90 procentų sudaryti iš keratino. Jis stiprina ir atstato plaukų struktūrą. Dėl blogos mitybos, streso ir kitokių įvairių veiksnių, mes prarandame daug keratino, dėl to plaukai tampa nebe tokie paklūsnūs, praranda žvilgesį.


Plaukų tiesinimas keratinu
Tai tokia procedūra, kurios metu į plaukus būna "įleidžiamas" keratinas, kuris grąžina plaukams tvirtumą, švelnumą, žvilgesį ir elastingumą. Jis tiesina garbanotus bei banguotus plaukus, lengviną jų iššukavimą. Šiuo būdu plaukai išlieka gražūs ir tiesūs apie 3-4 mėnesius.
Internete radau daug nuotraukų, su vadinamais Prieš ir Po keratino procedūros.

Štai kaip tai atrodo ant šviesių garbanotų plaukų:




Ir štai ant tamsių:

Manau, kad skirtumas iš ties didelis, todėl ir pati nuspręndžiau grįžus į Lietuvą (po 5 dienų), atlikti tokia procedūra savo plaukams. Per facebook radau žmogų, kuris tai daro mano mieste, Ukmergėje.

Norite sužinoti daugiau apie tokias procedūras?
Štai nuoroda į tos moters iš Ukmergės facebook, ten taip pat daugiau parašyta apie pačią procedūrą, ką ji daro, kiek tai kainuoja:
http://www.facebook.com/keratinas

Tai tiek,
xxx
Gintarė/Gwwen007

10 komentarų:

Agnytccc :3 rašė...

Mano mama dirba su keratinu.
Yra keratino skirtingos rušys ir būtėnt kurį mano mama naudoja laiko 5-6 mėnesius. Galėjėi parašyti apiė rušys , kaina ir kaip viską reikia daryti.Pati esu mačiusi visą procedura ir galiu papasakoti !
O šeip patiko :)

Elžbieta. rašė...

kaip norėčiau.;ooo

Laura/lauruncikas14 rašė...

O man jau yra daryta, bet senokai, norėčiau dar :)
P.S patiko :)

Agnytccc :3 rašė...

Elžbieta - Vilniui tikrai yra kur pasidaryt ; DDD Pvz. Salon + liktais daro :D Bet aišku kaina kiekvienam atitinkama...

Elžbieta. rašė...

aš plaukų gailiu.:s

Tiesiog Berta ;] rašė...

Žinot, kas turi garbanotus plaukus nori tiesių, o kas turi tiesius nori garbanotų, o aš tarp jų :). Manau galėjai truputį aprašyti daugiau... Bet aš tikriausiai kaip ir Elžbieta gailėčiau plaukų :/

Anonimiškas rašė...

Aš irgi gailėčiau plaukų, norėčiau, bet atsisakyčiau :D

Gintarė rašė...

Tai kad plaukam nekenkia, nes galima pasakyt, kad Keratinas yra kaip koks vitaminas plaukams :D
Čia ne cheminė procedūra, ir karštis nenaudojamas, tad plaukams nekenkia ;)

Elžbieta. rašė...

mano mamai neišaiškinsi to.:D
bet ir sumelė nemaža.

Dominika rašė...

jei daryčiau, tai tik kirpčiukus :D