2011 m. rugpjūčio 2 d., antradienis

Hey!

Hey! Kaip matot aš esu naujoji šiko blogo rašytoja.Iškarto atsiprašau už klaidas pas mane windowsai angliški , man nerodo kai padarau klaidas. Na ką gi truputi apie mane: Aš esu Simona, man 11 metukų, gyvenu Pnevėžio rajone , gimiau Liepos 4 dieną. Laisvalaikiu piešiu, dainuoju ir šeip ką nors :D. Ohh.... Nežinau ką čia dar parašius , jeigu kila klausimu galit klausti komentaruose. Na o čia keletas mano nuotraukų.



Facebook : Simona Lapšytė
                                      ---------------------------o-------------------------
 Apie ką rašysiu?

Rašysiu apie stardoll ir apie realybe.
 Keletas rubriku:

Ką vertą pirkti? Žodžių iš vienos parduotuvės išrinksiu 5 drabužius ir juos pakomentuosiu , o ant galo idėsiu apklausa kuris drabužis gražiausiais , o kuris ne :) Manau supratot. Norit ar ne?

Kolkas tik tiek spėjau sugalvot. Bėja jeigu norite galiu jus nupiešti . Jeigu norit parašykit komentaruose. Iki!


Simona

11 komentarų:

Elžbieta. rašė...

sekmės.:>

Rugilė :Dp* rašė...

Sekmes

Anonimiškas rašė...

Sėkmės :)

Tiesiog Berta ;] rašė...

Sekmės :), beje norėčiau, kad mane nupieštum :)

Rugilė :Dp* rašė...

Ai joa as ir noreciau :)

Elžbieta. rašė...

ir manę.;((((((((((((((((

Mona rašė...

Dėkui. Oke nupiešiu, kaip nupiešt per sd ar real? Jai per sd tai parašykit usernam o jei real tai nz :D

Tiesiog Berta ;] rašė...

Duok savo e-mail'ą, atsiusiu savo real foto :).

Eglė rašė...

Sėkmės rašant :)
Norėčiau susipažint. Mano skype egle13311

▲Princess Pichu▼ rašė...

Sėkmės ;)

Aušrinė ♥ rašė...

Sėkmės