2011 m. rugpjūčio 21 d., sekmadienis

Evening Falls

Labas vakaras,

Dabar man labai stringa kompiuteris, bet tai man nepamaišys rašyti jums. Šiandien aš nusprendžiau parašyti straipsnį apie stardoll parduotuvę „Evening Falls“.
Pradėsiu nuo to, kad man ši parduotuvė labai patinka. Kainos gal kiek ir didokos, bet drabužiai yra gan gražūs, žinoma ne visi, o kai kurie daiktai man kai ką primena. Pavyzdžiui pilkas megztinis man primena LE, o rožinis švarkelis išvis Hot Buys ;D.
Šioje parduotuvėje man nepatiko rankinės „Bunny Bag“. Gal visai ir faina, bet nemanau, kad jos tinka būtent čia, o kas mane labiausiai sužavėjo, tai platformos. Ir spalvos pas jas labai tinkančios. Žinoma kainos nelabai man leidžia jas nusipirkti, bet jeigu kainuotų bent kokius 10sd, tai tikrai jos būtų mano.



„Evening Falls“ tai ne tik drabužių parduotuvė, bet ir baldų. Ji toj vietoj, kur yra visos decor parduotuvės starplazoje. Ten žinoma visko daug, kainos didokos, bet vat man niekas nepatinka (neįsižeiskit), tiesiog parduotuvė nėra mano stiliaus, todėl joje nieko ir nepirkau. Gal vienas kitas daiktas tiktų prie kitokio interjero, bet aplamai kalbant tai daiktai kokiems nors tamsesniems kambariams.
Pirmame ir antrame aukštuose viskas normaliai, bet visi kiti aukštai man yra keisti. Vien tik varnų kojelės ir sparnai iš puodukų ir virdulio manęs nelabai žavi. Taip pat baldai iš kurių auga šakos, keistos lempos, kurios yra uždarytos narve ir ketvirtam aukšte skraidančios žvakės. Žinoma tai viskas tiktų prie kokio nors tamsaus ir niūraus interjero, bet tarkim aš tokių baldų nepirkčiau, nes manau, tikrai yra tikrai daiktų, kurie vertingesni dėmesio.
Ko aš labiausiai norėčiau iš šios parduotuvės, tai pirmame aukšte užrašo „STEAMPUNK“, bet deja, jis neparsiduoda. Šiaip, drabužių parduotuvė galėtų būti niūresnė, palyginus su baldų parduotuve, nes kažkaip nelabai susiderina, nors kažkas bendro tikrai yra.

Tai tiek apie šias dvi „Evening Falls“ parduotuves. Greitu laiku parašysiu jums apie sekančius interjerus :)

Gero vakaro.

J.C.MILY

2 komentarai:

Elžbieta. rašė...

visai nieko.:?

Anonimiškas rašė...

Man ši parduotuvė patinka, ypač drabužių :D