2011 m. rugpjūčio 6 d., šeštadienis

Dėl Prieš ir Po su taaz.com




Sveiki visi :)
Manau atsimenate, kad skelbiau rubriką prieš ir po su taaz.com ...
Visgi pabandžius supratau, kad man tiesiog neišeina sugalvoti kažko įdomaus, ir kad mano blynai neblogai svilsta... :D
Harajakulovers , tu man sakei, kad norėjai daryti šią rubriką, tad jei nori, užleidžiu ją tau. Taip pat to mano senojo pranešimo komentaruose buvo gan nemažai užsiregistravusių žmonių, tad būtų gerai, jei nuo jų ir pradėtum, jeigu nuspręsi perimti rubriką. ;)

Na o aš toliau galvosiu, ką jums parašyt.
O Radvilė buvo įkelus straipsniuką, kaip pasidaryti gražų pakabuką, na o aš atsiminiau, kad turiu nuotrauką, kurioje parodyta, kaip pasidaryti gan originalią suknelę/bliuskutę...
Štai ji:
Gan įdomiai sugalvota, pati išmėginsiu ant savo marškinių ;)
O kaip jums tokia idėja?
xxx
Gintarė/Gwwen007

7 komentarai:

Dominika rašė...

kaip įdomiai sugalvota :DD Ir aš pabandysiu :D

Elžbieta. rašė...

bandysiu su baltais marškiniais ,nes mano pilki su trumpom rankovėm.:(((((
PIRMA NUOTRAUKA BESTĖ MANO.:D

Dominika rašė...

Velnes! Mano persišviečia xD

Laura/lauruncikas14 rašė...

Labai fainai! Pabandžiau ant savęs, velniškai gražu. :)

Eglė rašė...

reiks paieškot tokių marškinių :D

Anonimiškas rašė...

Aš turiu tokius marškinius, reiks pabandyt :D Labaaai aptikoooo.

vika rašė...

Paskutinė įdėja pati gražiausia :)